هتل هری این مرتر استانبول
نوشته شده توسط : هانیه بیدی

هتل هری این مرتر استانبول

heri1.jpg

هتل هری این مرتر استانبول از هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که تنها ۸ کیلومتر با منطقه سلطان احمد  و ۱۰کیلومتر با فرودگاه آتاتورک استانبول فاصله دارد.همچنین فاصله آن با ایستگاه مترو مرتر ۱٫۵ کیلومتر می باشد.از دیگر آثار تاریخی که در نزدیکی این هتل قرار دارند،کلیسای چوره  و دیوار قسطنطنیه هستند.مسافران تور استانبول نوروز 96 با اقامت در این هتل به راحتی به مرکز خرید مرتر دسترسی خواهند داشت.

heri6.jpg

اتاق های هتل هری این مرتر استانبول شامل امکاناتی مانند: تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای ، لپ تاپ ، کتری برقی ، مینی بار ، گاو صندوق ، دستشویی ، حمام خصوصی با سشوار و لوازم آرایش رایگان می باشند که میهمانانتور استانبول نوروز 96 می توانند اوقات خوب و راحتی را در این اتاق ها سپری نمایند.

heri2.jpg

امکانات هتل هری این مرتر استانبول:

حمام آبگرم با سرویس کامل ، اسپا ، استخر سرپوشیده ، باشگاه بدنسازی ، دسترسی به اینترنت بی سیم و سیمی موجود در مناطق عمومی ، ۲ رستوران ،کافی شاپ ، کافه ها ، صرافی ، تالار عروسی ، استخر کودکان ، سونا ، و کارکنان چند زبانه ، شاتل فرودگاهی ، پارکینگ ، لابی با پذیرش ۲۴ ساعته از جمله امکانات هتل هری این مرتر استانبول می باشند. تمام وعده های غذایی در رستوران زیبای هتل و با مواد اولیه با کیفیت برای مسافران تور استانبول سرو می شود و نیز صبحانه هم هر روز به صورت بوفه برای گردشگران آماده است.همچنین میهمانان تور استانبول نوروز 96 می توانند برای صرف نوشیدنی به تراس با صفای این هتل مراجعه کرده و از مناظر زیبای استانبول هم لذت ببرند.

heri3.jpg

heri5.jpg

جهت رزرو و خرید تور استانبول نوروز 96 و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول ,مجلل ترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: